Korjaus

Tuotteeni Gusti Nahka on korjattava. Pitäisikö minun lähettää se takaisin?
Kuka kattaa korjauskustannukset? Ole hyvä ja ota yhteyttä osoitteeseen info@gutsi-nahka.fi ja kuvaile ongelma, mukaan lukien mahdollisimman paljon valokuvia.
Useimmissa tapauksissa Gusti Nahka ehdottaa korjausta ja kattaa korjauskustannukset alkuperäisen ostoksen ensimmäisen vuoden aikana. Jos osto tehtiin yli vuosi sitten tai vika johtuu tuotteen väärästä käsittelystä, saatetaan veloittaa palvelumaksu. Emme tarjoa takuuta vetoketjuille, joten vastaat itse mahdollisista vetoketjujen korjauksista.
Emme korjaa tuotteita varastossamme EU:ssa, koska tämä voi olla sinulle ja meille kallis tullimaksujen vuoksi. Kun olemme tarkastelleet vaurioitunutta tuotetta valokuvien avulla, tarjoamme alennusta tai paikallista korjausta. Tämä päätetään yksilöllisesti. Lisätietojen saamiseksi lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@gutsi-nahka.fi.