Toimitus ja lähetys

Epäonnistunut toimitusyritys Lähetetäänkö tilaukseni uudelleen, jos ensimmäinen toimitusyritys epäonnistui väärän toimitusosoitteen vuoksi?

Asiakkaidemme vastuulla on antaa meille oikea toimitusosoite tilauksen yhteydessä. Jos toimitusosoite on väärä ja lähetys palautetaan, asiakkaan täytyy tehdä tilaus uudelleen. Uudelleenlähetyksen kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
UPS yrittää kuitenkin toimittaa tilauksen kolme kertaa ennen kuin se palautetaan meille.
Jos haluat uuden lähetyksen, ota yhteyttä osoitteeseen info@gusti-nahka.fi
Kuinka pitkä toimitusaika on? 

Toimitus tapahtremme 2–4 arkipäivän sisällä maksun saapumisesta, kun kyseessä on lähetys Itävaltaan. Toimitukset muualle Eurooppaan vievät 5–7 arkipäivää. Kaiverrettujen tuotteiden (kaiverrusvaihtoehdon valinta) toimitusaika ei yleensä pitene, mutta voi kestää 1–2 arkipäivää kauemmin.
Suurikokoisissa kirjeissä voi toisinaan ilmetä viivästyksiä, joihin Gusti Leder ei valitettavasti voi vaikuttaa.
Voinko ilmoittaa minkä tahansa osoitteen toimitusosoitteeksi?
Voit syöttää kotiosoitteesi sekä pakettilokeron, pakettikaupan tai postin toimipisteen osoitteen. Varmista, että olet antanut oikean toimitusosoitteen tilausta tehdessäsi, sillä toimitusosoitetta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun paketti on lähetetty. Jos huomaat toimitusosoitteessa virheen, kun pakettisi on lähetetty, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme. Huomaa, että olet itse vastuussa oikeiden toimitustietojen antamisesta tilausta tehdessäsi. 
Jos saamamme toimitusosoite on virheellinen ja tilaustasi ei voida toimittaa, sinun on tehtävä uusi tilaus ja katettava siitä mahdollisesti aiheutuvat lisäkustannukset.
Mitkä toimitusvaihtoehdot ovat käytettävissä?
Tarjoamme kaksi toimitustapaa: UPS:n pakettikuljetus ja Deutsche Postin kansainvälinen postilähetys.
Deutsche Postin kautta lähetettävät postilähetykset on tarkoitettu erityisesti yksittäisille pienille, kevyille tuotteille. Näitä kansainvälisiä postilähetyksiä ei ole vakuutettu, etkä saa seurantanumeroa, eli siinä ei ole seurantamahdollisuutta. Näet Deutsche Postin hinnaston täältä.
Jos valitset UPS:än pakettikuljetuksen, niin pakettisi on vakuutettu ja saat tilauksen toimitukseen seurantanumeron.
Mistä voin seurata tilaukseni toimitusta?
Jos olet valinnut toimitustavaksi UPS Parcel Shippingin, saat automaattisen vahvistussähköpostin, kun tilauksesi on lähetetty. Tässä sähköpostiviestissä on seurantanumero, odotettu toimituspäivä ja linkki tilauksen seurantaan. Jos et ole saanut tätä sähköpostia, tarkista roskaposti- tai roskapostikansiosi.
Lähetys ja toimitus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sen yleensä 1-2 työpäivän kuluessa.
UPS:n toimitus kestää yleensä 2-7 työpäivää, ja saat seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua..