Toimitus alkaen 5,90 €

Historiamme

Gusti Nahka perustettiin vuonna 2009 Christian Pietschin toimesta, joka toimii tänään yrityksen toimitusjohtajana. Saksassa sijaitseva Gusti Nahka on kasvanut maailmanlaajuiseksi luotettavaksi brändiksi, tarjoten kestävää laatua ja innovatiivisia muotoiluja koko tuotevalikoimassaan.

Kaikki suuri alkaa hyvin pienestä. Samoin kävi meille, kun opiskelijana ollut Christian Pietsch teki matkan Intiaan. Paikallisten nahkatuottajien innoittamana syntyi ajatus Gusti Nahkasta.

Ensimmäiset tuotteemme olivat erilaisia nahkaisia laukkuja ja reppuja. Myöhemmin paneuduimme intensiivisesti polkupyörätuotteisiin, jotka ovat osoittautuneet yhdeksi Gustin suurista menestyksistä tähän päivään saakka.

Perustamisestamme lähtien olemme kasvaneet maailmanlaajuiseksi markkinajohtajaksi. Gusti Nahka tunnetaan tiiviistä yhteistyöstään tuottajien kanssa sekä henkilökohtaisesta asiakaspalvelustaan.

Yhdistämällä nykyaikaisen ja vintage-tyylin, Gusti Nahka suunnittelee nahkatuotteita, jotka eivät koskaan mene pois muodista. Olemme markkinajohtaja laajassa valikoimassa laukkuja, reppuja, lompakoita, rannerenkaita, pyörälaukkuja ja kirjoitusvälineitä. Jokainen Gusti Nahkan tuote hurmaa hienostuneella muotoilullaan, tyylikkäillä väreillään, ensiluokkaisella laadullaan ja korkealla toiminnallisuudellaan.

Meidän Missio

"Luo kiehtovia ja innovatiivisia nahkatuotteita, jotka tekevät sinusta tyylikkään ja pitävät sinut ajan tasalla."

Meidän Visio

"Tavoitteenamme on tulla erittäin tuottavaksi ja tehokkaaksi organisaatioksi edistämällä reiluutta ja avoimuutta työpaikalla."

Meidän Tavoitteet

Merkittävä osa nykyisestä liikevaihdostamme tulee tällä hetkellä kromilla parkituista tuotteista. Olemme kuitenkin tietoisia siitä, että tämä parkitusmenetelmä voi vaikuttaa haitallisesti ympäristöön. Siksi asetimme tavoitteen hankkia tulevaisuudessa entistä enemmän luonnonmukaisesti ja ympäristöystävällisesti parkittua nahkaa. On meille tärkeää tehdä osamme kestävämmän tulevaisuuden puolesta ja keskittyä enemmän kasviparkittuun nahkaan, joka on resurssitehokkaampaa ja ympäristölle parempaa.

Toinen merkittävä tavoitteemme on vähentää riippuvuuttamme perinteisistä verkkomarkkinointistrategioista ja panostaa enemmän vaihtoehtoisiin tapoihin tavoittaa asiakkaat. Sen sijaan tavoittelemme näkyvyyttä eri kaupungeissa. Loistava tapa vahvistaa läsnäoloamme eri paikoissa on avata pop-up-myymälöitä. Nämä tilapäiset kaupat mahdollistavat brändimme tunnettuuden kasvattamisen ja tavoittavat entistä enemmän nahasta kiinnostuneita asiakkaita. Lisäämällä läsnäoloamme kaupungeissa haluamme luoda ainutlaatuisia ostoskokemuksia ja levittää kestävän nahkan filosofiaamme laajalle.

Meidän Arvot

Sopeutumiskyky

Mukautua muutoksiin ja reagoida niihin nopeasti

Organisaatio

Ylläpitää eettistä käyttäytymistä työpaikalla, olla ajoissa ja täyttää velvoitteemme ajoissa

Kommunikaatio

Tiimityöskentely ja yhteistyö selkeän viestinnän kautta

 Luotettavuus

Osoittaa eheyttä ammatillisessa käyttäytymisessämme

Parantaminen

Edistää työntekijöiden ammatillista kasvua tiedon jakamisen ja yhteistyön kautta työpaikalla

Filosofia käytännössä

Gusti Nahka panostaa suuresti läpinäkyvään tuotantoon ja kestävien materiaalien käyttöön, jotka ovat sopusoinnussa ihmisen ja luonnon kanssa.

Nahka - Käyttämämme nahka tulee yksinomaan eläimiltä, jotka ovat pääasiassa lihan tuotantoa ja kasvatusta varten. Eläinten nahat ovat sivutuotteita, jotka jalostetaan Gustilla laadukkaiksi nahkatuotteiksi.

Läpinäkyvyys - Sitoudumme vahvasti kestävyyteen, ekologiaan, eläinten oikeuksiin ja ihmisoikeuksiin.

Tutustu tuotevalikoimaamme

Gusti Leder Nature

Ensimmäinen brändimme oli Gusti Leder Nature. Tässä tuoteryhmässämme olevat laukut koostuvat pääasiassa kasviparkitusta vuohen nahasta.

Gusti Leder Studio

Yrityksen toinen tuotelinja on Gusti Leder Studio. Uniikit tuotteet valmistetaan pääasiassa puhveli- ja naudannahasta ja niitä parkitaan kromimenetelmällä.

Myyntikanavamme

Gusti Nahka -tuotteita on saatavilla kaikissa tärkeissä verkkokaupoissa ja kivijalkaliikkeissä. Verkkokauppamme tarjoavat suoraan tuotevalikoimamme eurooppalaisille asiakkaille, Isossa-Britanniassa, Yhdysvalloissa ja monissa muissa maissa ympäri maailmaa.

Voit myös poiketa kaupoissamme Saksassa, Itävallassa ja Alankomaissa tutustumaan nahkatuotteidemme valikoimaan. Ostosten lisäksi voit vierailla tee-se-itse nurkassa ja luoda luovia DIY-projekteja nahkapaloista. Täällä voit suunnitella kauniita käsin tehtyjä esineitä, kuten avaimenperiä tai pieniä laukkuja, omien toiveidesi mukaan.

Christian Pietsch, CEO Gusti Leder

Gusti Nahka perustettiin noin 14 vuotta sitten. Mistä olet erityisen ylpeä?

Olen ylpeä tiimistä, koska se on onnistunut käsittelemään monia erilaisia asioita ja parantamaan tuotteitamme. Ja kyllä! Se on erityisen tärkeää asiakkaillemme.

Vierailet Intiassa hyvin usein. Miksi teet niin?

Se on tärkeää, saadakseen käsityksen tilanteesta sekä valmistajien että tiimimme osalta, ja tavatakseen henkilökohtaisesti.

Joten valmistajasi ovat Intiassa?

Kyllä, Intiassa, samoin kuin Italiassa, ja aivan äskettäin olemme saaneet muutamia valmistajia myös Pakistanista.

Kuinka tärkeä kestävyys on sinulle Gustissa?

Kestävyys on minulle erittäin tärkeää. Mutta se on suuri sana. Mielestäni sen pitäisi hajottaa pieniin toimiin. Joten mitä tarkalleen ottaen olen tehnyt tässä kuussa, tänä vuosineljänneksenä, tänä vuonna tehdäkseni yrityksemme kestävämmäksi? Kyse ei ole vain siitä, onko sinut leimattu kestäväksi vai ei. Kyse on enemmän siitä, mitä olet tehnyt tässä neljänneksessä tehdäksesi sen kestävämmäksi.

Mikä on kantasi kestävyyteen, ja mitä olet tähän mennessä toteuttanut Gustissa?

Mielestäni kestävyys on suuri aihe. Esimerkiksi en usko, että meidän pitäisi olla kestävyysjohtajaa. Sen sijaan jokaisen tiiminjohtajan tulisi miettiä, mitä hän voi tehdä parantaakseen kestävyyttä. Jokaisella osa-alueella työskentelemme samanaikaisesti monien eri asioiden parissa.

Voinko mainita vähintään yhden asian?

Sanoisin, että tällä hetkellä 60–70% liikevaihdostamme tulee kromilla parkituista tuotteista. Se vahingoittaa ympäristöä, ja siksi Gustin tavoite on siirtyä tulevaisuudessa kokonaan kromittomaan nahkaan. Vaikka meillä on jo 40% kasviperäisesti parkittua nahkaa, haluamme olla täysin kromittomia vuoteen 2024 mennessä.

Mitkä ovat lyhyen aikavälin tavoitteesi tälle vuodelle?

Tällä hetkellä työskentelemme myös monissa pienissä projekteissa. Esimerkiksi olemme vähentäneet muoviosuutta tuotteissamme ja luopuneet kokonaan muovipusseista. Sen sijaan ne lähetetään nyt paperipusseissa. Mutta sitten saimme tietää, että jopa paperi ei ole kestävä vaihtoehto. Joten paras vaihtoehto olisi saada ne ilman pakkausta, pelkkänä nahkana. Nyt yritämme sovittaa tämän yhteen jakelukanaviemme kanssa.

Mitä haluaisit saavuttaa seuraavien vuosien aikana?

Haluaisin tehdä Gustista vähemmän riippuvaisen verkkomarkkinoinnista. Meille, minulle, on erittäin epäekologista maksaa mainonnasta Googlelle tai Facebookille, vaikka tällä hetkellä meidän täytyy niin tehdä. Haluan siis olla enemmän esillä kaupungin keskustassa.

Teurastatteko eläimiä erityisesti nahkanne vuoksi, vai käytättekö jo markkinoilla olevaa materiaalia? Ja onko teillä näitä raaka-aineita?

Emme ole tappaneet eläintä nahkamme vuoksi. Ei erityisesti nahkaamme varten. Tämä näkyy hinnoissamme. Esimerkiksi jos yritys myy käsilaukkua krokotiilinnahasta, tällaiset laukut maksavat 500–600 euroa, koska eläin on tapettu ihonsa vuoksi. Me sen sijaan käytämme lihateollisuuden sivutuotteita. Kun saamme nämä sivutuotteet, se mahdollistaa meille tarjota kohtuuhintaisia ja kestäviä tuotteita, koska lihanjalostusteollisuuden sivutuotteena saatavaa nahkaa pidetään kestävänä.

Mitä on saavutettu Gustissa tähän mennessä?

Sanoisin, että suurin saavutuksemme on erikoistuminen tiettyyn nicheen. Aloitimme todella muotituotteilla, kuten repuilla, ja löysimme oman erikoisalamme. Ja siitä olen todella ylpeä, että olemme syventyneet niin voimakkaasti pyörätuotteisiin, mitä en usko, että olen koskaan virallisesti sanonut. Mutta kolme vuotta sitten minulla oli melko vaikea aika, ja löysin motivaatiota pyöristä. Nyt menestyksekkäästi tarjota pyörätuotteita on todella, kyllä, jos minulta kysytään, yksi suurista saavutuksistamme.

Mikä on suosikkisi Gusti Nahkassa yleisesti?

Mielestäni ei ole vain yhtä Gusti Nahkaa. Siinä on erilaisia ​​puolia. Meillä on kaikki myymälämme, joissa liiketoimintapäälliköt ja tiimin jäsenet työskentelevät päivittäin parhaansa antaen parantaakseen, luodakseen ja myydäkseen. Sitten on muita osia yrityksestä, kuten logistiikan puoli, missä kyse on prosessien parantamisesta, jotta voimme lähettää tuotteitamme nopeammin. Yritämme vastata sähköposteihin nopeammin ja toisella alueella korjata niin monta tuotetta kuin mahdollista.