Kysymyksiä ja vastauksia

Toimitus ja lähetys

Lähetys ja toimitus

Lähetys ja toimitus

 

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sen yleensä 1-2 työpäivän kuluessa.

 

UPS:n toimitus kestää yleensä 2-7 työpäivää, ja saat seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua..

1
Toimituskumppanit ja seuranta

Mitkä toimitusvaihtoehdot ovat käytettävissä?

 

Tarjoamme kaksi toimitustapaa: UPS:n pakettikuljetus ja Deutsche Postin kansainvälinen postilähetys.

 

Deutsche Postin kautta lähetettävät postilähetykset on tarkoitettu erityisesti yksittäisille pienille, kevyille tuotteille. Näitä kansainvälisiä postilähetyksiä ei ole vakuutettu, etkä saa seurantanumeroa, eli siinä ei ole seurantamahdollisuutta. Näet Deutsche Postin hinnaston täältä.

 

Jos valitset UPS:än pakettikuljetuksen, niin pakettisi on vakuutettu ja saat tilauksen toimitukseen seurantanumeron.

 

Mistä voin seurata tilaukseni toimitusta?

 

Jos olet valinnut toimitustavaksi UPS Parcel Shippingin, saat automaattisen vahvistussähköpostin, kun tilauksesi on lähetetty. Tässä sähköpostiviestissä on seurantanumero, odotettu toimituspäivä ja linkki tilauksen seurantaan. Jos et ole saanut tätä sähköpostia, tarkista roskaposti- tai roskapostikansiosi.

1
Toimitusosoite

Voinko ilmoittaa minkä tahansa osoitteen toimitusosoitteeksi?

Voit syöttää kotiosoitteesi sekä pakettilokeron, pakettikaupan tai postin toimipisteen osoitteen. Varmista, että olet antanut oikean toimitusosoitteen tilausta tehdessäsi, sillä toimitusosoitetta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun paketti on lähetetty.

Jos huomaat toimitusosoitteessa virheen, kun pakettisi on lähetetty, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme.

Huomaa, että olet itse vastuussa oikeiden toimitustietojen antamisesta tilausta tehdessäsi. Jos saamamme toimitusosoite on virheellinen ja tilaustasi ei voida toimittaa, sinun on tehtävä uusi tilaus ja katettava siitä mahdollisesti aiheutuvat lisäkustannukset.

1
Tilaukseni ei saavu perille

Mitä teen, jos en saa tilaustani?

Jos tilauksesi ei saavu määräajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@gusti-nahka.fi ja muista ilmoittaa myös tilausnumerosi.

Lähetykset, joita ei ole noudettu tai pystytty toimittamaan perille, palautuvat takaisin meille eikä niitä voida lähettää uudelleen. Palautuneet tuotteet hyvitetään asiakkaalle, vähennettynä mahdollisilla käsittely- ja palautuspostikuluilla. Tämä ei koske kaiverrettuja tuotteita, koska ne ovat henkilökohtaisia. Meille palautuneet kaiverretut tuotteet postitetaan uudelleen asiakkaalle ja asiakas vastaa postikuluista. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

1

Maksutavat

Maksumahdollisuudet

Miten voin maksaa Gusti Nahan tuotteet?

 

Meillä on useita maksuvaihtoehtoja:

  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Luottokortti (Mastercard tai VISA)
  • Lahjakortti
  • Ennakkomaksu (tilisiirto)

Varmista, että olet valinnut oikean maksutavan tilausta tehdessäsi, jotta vältät tarpeettomat viivästykset tilauksesi aktivoinnissa.

Jos et saa vahvistussähköpostia tilauksestasi 24 tuntia tilauksen tekemisen jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Maksuasi ei ehkä ole hyväksytty tai on voinut ilmetä tekninen ongelma.

1
PayPal

PayPal

Ostaessasi tuotteitamme voit suorittaa maksun Paypal-palvelun kautta. Tilauksen loppuosiossa pääset automaattisesti PayPal-palveluun. Jos olet jo PayPal-asiakas voit kirjautua käyttäjänimelläsi sisään ja vahvistaa maksun. Jos olet PayPal:n uusi asiakas, voit rekisteröityä vieraana tai voit avata uuden tili, jonka jälkeen voit vahvistaa maksun. Heti kun PayPal on vahvistanut maksutapahtumasi, lähetämme tilauksen antamaasi osoitteeseen. Jos et ole kuitenkaan tyytyväinen sinulle lähettämäämme tuotteeseen ja haluat palauttaa sen, palautetaan rahat PayPal-tilillesi.

1
Apple Pay

Apple Pay

Voit myös maksaa tilauksesi iPhonellasi Apple Payn avulla. Valitse maksutapa "Apple Pay" kassalla, ja sinut ohjataan Apple Pay -palveluun iPhonellasi tilausprosessin viimeisessä vaiheessa. Vahvista maksutietosi ja suorita ostoksesi loppuun. Heti kun olemme vastaanottaneet maksun, toimituksesi lähetetään. Jos haluat palauttaa tuotteen, maksu palautetaan antamillesi Apple Pay -tiedoille.

1
Luottokortti

Voit maksaa tilauksen helposti ja turvallisesti luottokortilla. Hyväksymme europpalaiset luottokortit Master-ja Visasymboleilla. Tilaus lähetetään heti maksun vastaanoton jälkeen. Luottokortin tietoja käytetään myös esim. hyvitykseen, jos olet esim. perunut tilauksen.

Luottokorttisi tiedot käsitellaan SSL:n suojauksessa, mikä tekee luottokorttimaksusta täysin turvallisen.

1
Google Pay

Google Pay

Google Pay on nopea ja helppo tapa maksaa Google-tilillesi tallennetulla luottokortilla. Voit valita Google Payn maksutavaksi, kun teet ostoksia verkkosivuillamme. Kun olet kassalla, napauta yksinkertaisesti Google Pay -painiketta maksutapana ja täytä tarvittavat tiedot. Kun tilauksesi on vahvistettu, toimituksesi lähetetään. Jos peruutat tilauksesi, saat hyvityksen Google Pay -tilisi kautta.

1
Ennakkomaksu (tilisiirto)

Ennakkomaksu (tilisiirto)

Kun valitset maksutavaksi ennakkomaksun (tilisiirto), lähetämme sinulle tilausvahvistuksen yhteydessä pankkitietomme sähköpostitse. Laskun summa tulee maksaa 14 päivän kuluessa, ja viestikenttään tulee merkitä tilausnumero. SEPA-maksulla maksu saapuu meille enintään yhden arkipäivän kuluessa, ja pankkisiirrolla enintään kahdessa arkipäivässä. Kun maksu on vastaanotettu, toimitus lähetetään mahdollisimman pian (yleensä 24 tunnin sisällä). Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen ja teet peruutuksen, summa palautetaan tilillesi, jolta maksu tehtiin.

1

Palautus / Vaihto / Korjaus

Milloin voin palauttaa tuotteen?

Milloin voin palauttaa tuotteen?

 

Asiakkaalla on oikeus palauttaa ostos ilmoittamalla siitä 14 päivän kuluessa viimeisen tuotteen vastaanottamisesta ja lähettämällä tilaus meille takaisin meiltä saatujen ohjeiden mukaisesti seuraavien 14 päivän sisällä. Ota yhteyttä info@gusti-nahka.fi tarkempia tietoja varten. Palautusoikeuksista löydät myös lisää täältä .

 

Voinko palauttaa tuotteita yhdestä tilauksesta, jotka on jaettu useisiin toimituksiin, samassa paketissa?

 

Tottakai. Täytä tässä tapauksessa kaikki palautuslomakkeet kunkin tilausnumeron mukaan ja liitä ne mukaan palautukseen.

 

Huomioithan, että kaiverrettuja tuotteita ei voi palauttaa, koska niille ei ole peruutusoikeutta.

1
Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Minkälaisia kustannuksia minulle aiheutuu tuotteen palauttamisesta?

 

Palautus Suomesta:

 

Kun käytät palautustarraamme palautusportaalissamme, ei aiheudu lisäkustannuksia.

 

Pyydämme hyödyntämään tätä tarjousta, koska itse postitetuista paketeista ei voida korvata palautuskuluja. Pyydämme ottamaan tämän tarjouksen vastaan, sillä itse postitettuihin paketteihin emme voi hyvittää palautuskustannuksia.

 

Palautusportaalin löydät täältä: KLICK

 

Palautusaika on 14 päivää! Tämän jälkeen palautustarraa ei enää voi luoda! Palautus ei ole sen jälkeen enää mahdollista. Huomautus: Asiakkaat ovat velvollisia maksamaan mahdolliset palautuskulut.

 

 

Kuinka saan palautustarran?

 

Haluaisitko palauttaa yhden tai useampia tilauksesi tuotteita meille? Täällä voit tehdä palautuksen yksittäisille tuotteille tilauksessasi. Vaikka onkin harmi, että haluat palauttaa nahkaisen suosikkisi. Autamme mielellämme kuitenkin eteenpäin.

 

Palautusportaalin löydät täältä: KLICK

 

Huomioithan, että kaiverrettuja tuotteita ei voi palauttaa, koska niille ei ole peruutusoikeutta.

 

1
Vaihto

Kuinka voin vaihtaa tilaamani tuotteen?

 

Valitettavasti emme tarjoa vaihtomahdollisuutta. Jos tuote ei miellytä tai vastaavaa, se voidaan kuitenkin palauttaa. Kun palautus on vastaanotettu, hyvitämme ostohinnan. Samalla aikana oikea tuote voidaan tilata uudelleen. Tällöin ei tarvitse odottaa, kunnes palautus on käsitelty. Valitettavasti eri tilausten summan yhdistäminen ei ole mahdollista.

 

Palautusportaalimme löydät täältä: KLICK

1
Korjaus

Tuotteeni Gusti Nahka on korjattava. Pitäisikö minun lähettää se takaisin? Kuka kattaa korjauskustannukset?

 

Ole hyvä ja ota yhteyttä osoitteeseen info@gutsi-nahka.fi ja kuvaile ongelma, mukaan lukien mahdollisimman paljon valokuvia.

 

Useimmissa tapauksissa Gusti Nahka ehdottaa korjausta ja kattaa korjauskustannukset alkuperäisen ostoksen ensimmäisen vuoden aikana. Jos osto tehtiin yli vuosi sitten tai vika johtuu tuotteen väärästä käsittelystä, saatetaan veloittaa palvelumaksu. Emme tarjoa takuuta vetoketjuille, joten vastaat itse mahdollisista vetoketjujen korjauksista.

 

Emme korjaa tuotteita varastossamme EU:ssa, koska tämä voi olla sinulle ja meille kallis tullimaksujen vuoksi. Kun olemme tarkastelleet vaurioitunutta tuotetta valokuvien avulla, tarjoamme alennusta tai paikallista korjausta. Tämä päätetään yksilöllisesti. Lisätietojen saamiseksi lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@gutsi-nahka.fi.

1

Erikoisvalmistukset / kaiverrustuotteet

Kaiverretut tuotteet

Kaiverretut tuotteet

Voinko tilata personoituja laukkuja ja asusteita Gusti Nahka -yritykseltä?

Kyllä! Voit personoida useimpia tuotteistamme. Tiedät, mitkä tuotteet voi kaivertaa, koska "Lisää henkilökohtainen kaiverrus" -ruutu näkyy tuotesivulla tuotekuvan vieressä.

Kirjoita yksinkertaisesti teksti, jonka haluat kaivertaa tuotteeseen, "Kaiverrusteksti..." -ruutuun ja napsauta sitten "Lisää kaiverrus". Voit saada lisätietoja tuotteidemme personoinnista täältä.

Jos haluat tilata yli 30 kaiverrettua tuotetta, ota yhteyttä asiakastukitiimiimme sähköpostitse osoitteeseen info@gusti-nahka.fi saadaksesi tietoa eräalennuksista.

Huomaa, että emme tarjoa logojen tai kuvien kaiverruksia. Kaiverruksia ei voi muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen.

 

1
Kaiverrettujen tuotteiden palautus

Voinko palauttaa kaiverretun tuotteen, jos en pidä siitä?

 

Valitettavasti et, koska kaiverretut tuotteet on valmistettu erityisesti henkilökohtaisiin tarpeisiin eikä niissä ole palautusoikeutta. .

1

Hoito

Hoito-ohjeet - Gusti Nahka nature

Miten voin huolehtia Gusti Nahka-tuotteestani?

 

Gusti-tuotettasi voit käsitellä mehiläisvahalla tai auringonkukanöljyllä. Pidä vain huolta siitä, että levität sitä tasaisesti ja kevyesti. Kokeile käsittelyä ensin vaikka johonkin huomaamattomampaan kohtaan, koska käsittely saattaa johtaa nahan värin tummentumiseen.

 

Tuotteessani on naarmuja/reikiä - miksi?

 

Käytämme tuotteissamme vapaana laiduntavien vuohien nahkaa. Tästä syystä nahassa voi olla pieniä naarmujälkiä puista tai pensaista, missä vuohet ovat liikkuneet. Tämä todistaa tuotteimme luonnollisuuden.

 

Miksi tuotteeni näyttää erilaiselta kuin miltä se näyttää verkkosivustolla?

 

Teemme yhteistyötä erilaisten pienten tuottajien ja perheyritysten kanssa. Tästä voi johtua pienet erot värissä, sävyssä, tikityksessä ja sisävuoressa. Jokainen tuote todellakin on ainutkertainen ja mahdolliset erot kuvaillaan kussakin tuoteselostuksessa. Jotkut tuotteistamme on värjätty luonnollisin väriainein, kuten sahramilla, indigolla tai unikolla, mikä myös saattaa aiheuttaa pieniä muunnoksia.

 

Miten voin suojella nahkatuotteitani sateelta?

 

Sade ei normaalisti haittaa nahkatuotteita, mutta suosittelemme varmuuden vuoksi kuitenkin suojaamaan nahkatuotteesi sateelta ja kosteudelta.

1
Hoito-ohjeet - Gusti Nahka studio

Miten pidän huolta Gusti Nahka studio - tuotteista?

 

Gusti Nahka studio - valikoiman tuotteille suosittelemme käytettäväksi kyllästesuihketta ennen käyttöönottoa. Lisäksi suosittelemme käyttämään hoitotuotteita, jotka soveltuvat ko. nahkatyypille.

 

Miksi tuotteeni näyttää erilaiseltä, kuin miltä se näyttää verkkosivustolla?

 

Gusti Nahka studio - tuotteidemme ei pitäisi poiketa paljoa verkkosivustomme kuvista. Jos näin kuitenkin on, ilmoita asiasta meille osoitteeseen info@gusti-leather.co.uk.

 

Miten voin suojella Gusti Nahka studio - tuotteita sateelta?

 

Sade ei normaalisti haittaa nahkatuotteita, mutta suosittelemme varmuuden vuoksi kuitenkin suojaamaan nahkatuotteesi sateelta ja kosteudelta.

1
Haju

Mitä voin tehdä päästäkseni nahkatuotteeni hajusta eroon?

 

Kaikki Gusti Nahka nature- tuotteet parkitaan luonnonmateriaalein. Hajua vähentääksesi suosittelemme tuotteen jatkuvaa käyttöä ja näin haju vähenee tai katoaa 14 päivän kuluessa. Lyhyemmän aikavälin ratkaisu on käsitellä nahan pinta mehiläisvahapohjaisella hoitotuotteella.  Kaikille tuotteille suosittelemme myös tuoksupussukoita, joita voit laittaa laukkuun. Laukun tuulettaminen on osoittautunut valitettavasti tehottomaksi.

1
Valkoiset jäljet

Mitä valkoiset jäljet nahan pinnalla ovat?

 

Joskus harvoin Gusti-tuotteidemme nahan pinnalta saattaa löytyä valkoisia jälkiä tai tahroja. Nämä jäljet ovat peräisin kirkastetusta voista, gheestä, jota tuottajamme Intiassa käyttävät nahan käsittelyyn. Nämä jäljet lähtevät helposti pois. Suosittelemme ko. kohtien kevyttä lämmittämistä ja tahrojen pois pyyhkimistä puhtaalla, kuivalla liinalla.

1

Maksupalautus / tarjoukset

Korvaukset

Miten voin saada nopean korvauksen?

 

Hyvitämme meille saapuneet palautukset 14 päivän sisällä palautetun tuotteen vastaanottamisesta.

Pahoittelemme mahdollisia häiriöitä, jos prosessi kestää tätä kauemmin. Varmista, että olet antanut oikeat tiedot palautuslomakkeessa, jotta voimme nopeuttaa prosessia.

1
Kauppiasalennus

Voinko saada alennuksen, jos olen yrittäjä/kauppias?

 

Ei, emme enää tarjoa jälleenmyyjäalennuksia. Pahoittelemme tätä haittaa.

1
Paljousalennus

Onko mahdollista saada paljousalennusta suurista tilauksista?

 

Paljousalennusta myönnämme tuotteesta riippuen suurissa tilauksissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@gusti-nahka.fi lisätietoja varten.

1
Arvonlisävero

Miten käsittelemme arvonlisäveroa?

Verkkotarjontamme on suunnattu yksinomaan yksityishenkilöille. Ei myyntiä kaupallisille asiakkaille.

1
Etkö löytänyt vastausta?
Täytä yhteydenottolomakkeemme, jos sinulla on vielä jotain kysyttävää. Yhteydenottolomake
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de