Kysymyksiä ja vastauksia

Palautus / Vaihto / Korjaus

Milloin voin palauttaa tuotteen?

Milloin voin palauttaa tuotteen?

 

Asiakkaalla on oikeus palauttaa ostos ilmoittamalla siitä 14 päivän kuluessa viimeisen tuotteen vastaanottamisesta ja lähettämällä tilaus meille takaisin meiltä saatujen ohjeiden mukaisesti seuraavien 14 päivän sisällä. Ota yhteyttä info@gusti-nahka.fi tarkempia tietoja varten. Palautusoikeuksista löydät myös lisää täältä .

 

Voinko palauttaa tuotteita yhdestä tilauksesta, jotka on jaettu useisiin toimituksiin, samassa paketissa?

 

Tottakai. Täytä tässä tapauksessa kaikki palautuslomakkeet kunkin tilausnumeron mukaan ja liitä ne mukaan palautukseen.

 

Huomioithan, että kaiverrettuja tuotteita ei voi palauttaa, koska niille ei ole peruutusoikeutta.

1
Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Minkälaisia kustannuksia minulle aiheutuu tuotteen palauttamisesta?

 

Palautus Suomesta:

 

Kun käytät palautustarraamme palautusportaalissamme, ei aiheudu lisäkustannuksia.

 

Pyydämme hyödyntämään tätä tarjousta, koska itse postitetuista paketeista ei voida korvata palautuskuluja. Pyydämme ottamaan tämän tarjouksen vastaan, sillä itse postitettuihin paketteihin emme voi hyvittää palautuskustannuksia.

 

Palautusportaalin löydät täältä: KLICK

 

Palautusaika on 14 päivää! Tämän jälkeen palautustarraa ei enää voi luoda! Palautus ei ole sen jälkeen enää mahdollista. Huomautus: Asiakkaat ovat velvollisia maksamaan mahdolliset palautuskulut.

 

 

Kuinka saan palautustarran?

 

Haluaisitko palauttaa yhden tai useampia tilauksesi tuotteita meille? Täällä voit tehdä palautuksen yksittäisille tuotteille tilauksessasi. Vaikka onkin harmi, että haluat palauttaa nahkaisen suosikkisi. Autamme mielellämme kuitenkin eteenpäin.

 

Palautusportaalin löydät täältä: KLICK

 

Huomioithan, että kaiverrettuja tuotteita ei voi palauttaa, koska niille ei ole peruutusoikeutta.

 

1
Vaihto

Kuinka voin vaihtaa tilaamani tuotteen?

 

Valitettavasti emme tarjoa vaihtomahdollisuutta. Jos tuote ei miellytä tai vastaavaa, se voidaan kuitenkin palauttaa. Kun palautus on vastaanotettu, hyvitämme ostohinnan. Samalla aikana oikea tuote voidaan tilata uudelleen. Tällöin ei tarvitse odottaa, kunnes palautus on käsitelty. Valitettavasti eri tilausten summan yhdistäminen ei ole mahdollista.

 

Palautusportaalimme löydät täältä: KLICK

1
Korjaus

Tuotteeni Gusti Nahka on korjattava. Pitäisikö minun lähettää se takaisin? Kuka kattaa korjauskustannukset?

 

Ole hyvä ja ota yhteyttä osoitteeseen info@gutsi-nahka.fi ja kuvaile ongelma, mukaan lukien mahdollisimman paljon valokuvia.

 

Useimmissa tapauksissa Gusti Nahka ehdottaa korjausta ja kattaa korjauskustannukset alkuperäisen ostoksen ensimmäisen vuoden aikana. Jos osto tehtiin yli vuosi sitten tai vika johtuu tuotteen väärästä käsittelystä, saatetaan veloittaa palvelumaksu. Emme tarjoa takuuta vetoketjuille, joten vastaat itse mahdollisista vetoketjujen korjauksista.

 

Emme korjaa tuotteita varastossamme EU:ssa, koska tämä voi olla sinulle ja meille kallis tullimaksujen vuoksi. Kun olemme tarkastelleet vaurioitunutta tuotetta valokuvien avulla, tarjoamme alennusta tai paikallista korjausta. Tämä päätetään yksilöllisesti. Lisätietojen saamiseksi lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@gutsi-nahka.fi.

1
Etkö löytänyt vastausta?
Täytä yhteydenottolomakkeemme, jos sinulla on vielä jotain kysyttävää. Yhteydenottolomake
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de