Toimitus

Milloin artikkelini toimitetaan?

Lähetys toimitetaan yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta Saksaan.

Lähetykset Euroopan ulkomaille kestävät noin 5-8 arkipäivää.


Lähetysvahvistuksessa, jonka olet saanut meiltä sähköpostitse, löydät seurantakoodin, jolla voit seurata lähetystäsi.

Minkä kuljetuspalvelujen kanssa Gusti Nahka tekee yhteistyötä?

Toimitamme pakkauksemme Suomeen DHL:n kautta, ja toimituksen hoitaa Posti.

Tarkat toimituskulut tilauksellesi näytetään kassalla. Valitettavasti pikatoimitus Suomeen ei ole mahdollinen.

Lisätietoja toimituksista löydät toimituskulut-sivultamme.

Missä voin seurata tilaukseni toimitustilaa?

Tilauksen tekemisen jälkeen saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen, jossa on tiedot lähetyksen seurannasta.

Artikkelini toimitettiin vahingoittuneena, mitä nyt?

Lähetä sähköpostitse tilausnumero ja kuvat viasta osoitteeseen: info@gusti-nahka.fi

Löydämme ratkaisun sinulle mahdollisimman pian.

Palautus

Mitä kustannuksia aiheutuu artikkelin palauttamisesta?

Palautuksesi on ilmainen, jos käytät palautustarraamme linkin kautta. Emme kuitenkaan saa takaisin alkuperäisiä toimituskuluja.

Palautusportaalimme löydät täältä: KLIKKAA

Palautusaika on 14 päivää! Tämän jälkeen ei ole enää mahdollista luoda palautustarraa! Palautus ei ole enää mahdollinen!

Miten saan palautustarran?

Haluatko palauttaa yhden tai useamman tilauksesi tuotteen meille? Täällä voit tehdä palautuksen yksittäisille tuotteille tilauksessasi. Meistä on erittäin valitettavaa, että haluat palauttaa nahkasuosikkisi. Autamme sinua mielellämme.

Palautusportaalimme löydät täältä: KLIKKAA

Huomaa, että kaiverretut tuotteet eivät ole palautettavissa, koska niillä ei ole peruutusoikeutta.

Miten voin vaihtaa tilaamani artikkelin?

Valitettavasti emme tarjoa vaihtoa. Jos tuote ei miellytä tai vastaavaa, sen voi tietysti palauttaa. Palautuksen saavuttua hyvitämme ostohinnan. Samaan aikaan oikea tuote voidaan tilata uudelleen. Näin ei synny odotusaikaa, kunnes palautus on käsitelty. Valitettavasti eri tilausten summia ei voi yhdistää.

Palautusportaalimme löydät täältä: KLIKKAA

Voinko lähettää samasta tilauksesta, joka on jaettu useisiin lähetyksiin, kaikki tuotteet takaisin yhdessä paketissa?

Erittäin mielellään. Täytä tässä tapauksessa kaikki palautuslomakkeet tilausnumeroineen ja liitä ne palautukseen.

Huomaa, että kaiverretut tuotteet eivät ole palautettavissa, koska niillä ei ole peruutusoikeutta.

Maksutavat

Mitä maksutapoja Gusti tarjoaa?

  • PayPal
  • Luottokortti (Mastercard, Visa, Amex)
  • Tilisiirto/ennakkomaksu (koskee vain EU-maita)
  • Lahjakortti
  • Google Pay
  • Apple Pay

Miten saan hyvityksen palautuksestani?

Hyvitämme rahat 14 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Jos yksittäistapauksissa ilmenee viivästyksiä, pyydämme tässä kohtaa ymmärrystä. Nopeuttaaksesi tätä prosessia, varmista aina, että annat tietosi palautuslomakkeessa oikein ja täydellisesti.

Hyvitys tapahtuu tilausta tehdessäsi valitsemasi maksutavan kautta.

Mistä löydän tilitiedot laskun maksamista varten?

Löydät tilitiedot laskustasi, joka on liitteenä lähetysvahvistussähköpostissa.

Muista ehdottomasti mainita maksun viestikentässä käyttötarkoitus (ennakkomaksu) tai viitenumero (laskuostos), jotta maksusi voidaan kohdistaa ongelmitta.

Miten maksan laskulla?

Klarna Bank AB (publ) hoitaa Gusti Leder GmbH:n puolesta maksujen käsittelyn kaikissa ostoksissa, joissa on valittu maksutavaksi 'Lasku'. Saat laskun yhdessä tuotteidesi kanssa. Sinulla on 14 päivää aikaa maksaa lasku tilauksen lähetyspäivästä alkaen. Laskuostos Klarnan kautta on saatavilla Saksassa, Isossa-Britanniassa, Ruotsissa ja Tanskassa.

Näin tämä maksutapa toimii: Kun olet lisännyt tuotteet ostoskoriin ja syöttänyt osoitteesi, siirryt maksuprosessin seuraavaan vaiheeseen. Valitse 'Laskuostos' ja hyväksy yleiset sopimusehdot. Jos tämä maksutapa ei ole käytettävissäsi, siihen voi olla useita syitä. Kun teet tilauksen 'Laskuostoksella', Klarna suorittaa henkilöllisyys- ja luottotarkistuksen. Kolme tietoa tarkistetaan: aiemmat tilauksesi Klarnan kautta, nykyisen tilauksesi kustannukset ja tiedot luottotietorekistereistä. Jos tarkistuksen tulokset eivät vastaa Klarnan sisäisiä standardeja, et voi käyttää tätä maksutapaa. Tämä yhdessä muiden tekijöiden kanssa voi johtaa siihen, että et voi suorittaa tilaustasi loppuun.

Jos et voi käyttää tätä maksutapaa, suosittelemme valitsemaan vaihtoehtoisen maksutavan. Jos sinulla on kysyttävää Klarnan maksusta, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tai lue heidän usein kysytyt kysymykset: Klarna FAQs

Reklamaatio

Miten reklamoin viallisen tuotteen?

Ilmoita jokainen reklamaatio asiakastukeen ja lähetä meille kuvia viasta. Tapaus tarkistetaan ja yleensä ehdotetaan korjausta Gusti Nahkan toimesta. Gusti Nahka kattaa kustannukset. Jos ostoksesta on kulunut yli 6 kuukautta tai virhe johtuu tuotteen väärinkäsittelystä, voidaan periä palvelumaksu.

Huomaa, että Outlet-tuotteita ei voi reklamoida. Emme tarjoa korjausta Outlet-tuotteille.

Reklamaation palautus on suoritettava kuukauden kuluessa.

Tuotteeni toimitettiin vahingoittuneena. Mitä nyt?

Haluatko silti pitää tuotteen? Kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen info@gusti-nahka.fi, jotta voimme sopia kanssasi hinnanalennuksesta. Jos et, voimme mielellämme tehdä vaihdon.

Miten saan varaosan tai lisävarusteen tuotteelleni?

Ota yhteyttä asiakastukeemme tilausnumerollasi ja kerro, mistä tuotteesta on kyse ja mitä varaosaa tarvitset. Lähetämme sinulle sen mahdollisimman pian perusteellisen tarkistuksen jälkeen.

Lahjakortti

Miten voin lunastaa lahjakorttini?

Voit syöttää alennuskoodisi kassalla kohtaan “Syötä alennuskoodi” aktivoidaksesi sen.

Alennukseni/kupongini ei vähentynyt, mitä voin tehdä?

Voit syöttää alennuskoodisi kassalla kohtaan “Syötä alennuskoodi” aktivoidaksesi sen.

Jos tämä ei toiminut, ota meihin yhteyttä tarkkojen virheilmoitustietojen kanssa osoitteeseen info@gusti-nahka.fi.

Mistä tiedän, että kuponki hyväksyttiin?

Jos kuponki on hyväksytty, näet alennetun summan ostoskorissa ja tilausvahvistuksessasi.

Voinko lunastaa kuponkeja jälkikäteen?

Valitettavasti kuponkeja ei voi lunastaa jälkikäteen.

Onko väliä, miten syötän alennuskoodin (esim. kirjainten iso- ja pienaakkoset)?

Kyllä! Syötä koodi juuri kuten se on annettu.

Vältä mahdollisia sekaannuksia (numero 5 ja iso S; numero 0 ja iso O, iso I ja pieni l).

Asiakastiedot

Kuinka voin muuttaa tietojani asiakastililläni?

Voit poistaa henkilökohtaiset tietosi ja osoitteesi milloin tahansa asiakastililläsi.

Kuinka voin poistaa asiakastietoni?

Ole hyvä ja lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@gusti-nahka.fi syyn kanssa. Poistamme asiakastietosi viipymättä.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?

Klikkaa "Unohditko salasanasi" -painiketta. Saat sähköpostin, jossa voit luoda uuden salasanan.

Nahkahoito

Usein kysytyt kysymykset nahkahoidosta

Mitä voin tehdä nahkatuotteeni hajun vähentämiseksi?

Olemme pahoillamme, että olet huomannut laukkumme epämiellyttävän hajun.

Kaikki Gusti Leder nature -tuotteet on parkitettu täysin kasvipohjaisesti ja värjätty öljyllä. Haju on tämän parkitusmenetelmän ominaisuus.

Hajun vähentämiseksi auttaa tuotteiden säännöllinen käyttö pitkäaikaisesti. Haju pitäisi hävitä 14 päivän kuluessa. Lyhytaikainen vähentäminen voidaan saavuttaa levittämällä varovasti mehiläisvahapohjaista nahkarasvaa ulkopuolelle. Kaikissa tuotteissa voi olla miellyttävä ratkaisu laittaa aluksi sisään tuoksupussi tai käyttää tavallista hajuvettä.

Löydät lisää tietoa verkkosivuiltamme: Poista nahkahaju

Katso myös videomme: Poista nahkahaju

Kuinka voin suojata nahkatuotteeni sateelta?

Sade ei yleensä vaikuta nahan ulkonäköön tai laatuun. Tuotteet öljytään uudelleen ennen toimitusta. Tämä on paras suoja. Suosittelemme kuitenkin välttämään laukkujen ja nahkatuotteiden tarpeetonta kastumista.

Mitä voin tehdä hoitaakseni Gusti Leder nature -tuotteitani?

Gusti Leder nature -tuotteitasi voidaan käsitellä mehiläisvahalla tai vaihtoehtoisesti auringonkukkaöljyllä. On tärkeää, että kaikki rasvat levitetään tasaisesti ja huolellisesti nahalle ja hierotaan sitten hyvin. Suosittelemme testaamaan hoitoa ensin huomaamattomaan kohtaan. Rasvakäsittelyn myötä nahka voi tummua.

YouTube: Kuinka hoidan laukkuani?

Miksi nahkatuote näyttää erilaiselta kuin tuotekuvissa (ulkonäkö, väri, muoto)?

Tuottajamme ovat erilaisia pieniä perheyrityksiä. Tämä voi johtaa eroihin värissä, muodossa, niittien järjestyksessä ja sisävuorissa. Kyseessä ovat ainutlaatuiset nahkatuotteet, jotka on valmistettu käsityönä. Tuotekuvauksessa mainitaan lisäksi asiaankuuluvista artikkeleista. Artikkelimme ovat osittain hieman erivärisiä, koska ne on perinteisesti parkitettu kasvipohjaisesti. Kun nahka värjätään, se tehdään myös täysin kasvipohjaisesti sahramilla, unikolla ja indigolla. Sen jälkeen tuotteet rasvataan kasviöljyillä. Kromia ja vastaavia myrkyllisiä lisäaineita vältetään sekä parkittaessa että värjättäessä. Nämä perinteiset, kasvipohjaiset parkitus- ja värjäysmenetelmät antavat tuotteillemme ainutlaatuisen ja elävän vintage-tunnelman värjäyksessä ja tuntumassa, minkä vuoksi artikkeleiden väri ei koskaan voi olla täysin sama ja jokainen tuote näyttää (hieman) erilaiselta kuin toinen.

Mikä on valkoinen aine nahkatuotteeni pinnalla?

Harvinaisissa tapauksissa voi tapahtua, että Gusti Leder nature -tuotteissa näkyy valkoisia läiskiä. Ne eivät ole hometta, vaan talia (ghee), jota valmistajat käyttävät hoitoon. Nämä läiskät syntyvät, koska nahka voi rasvoittua. Suosittelemme lämmittämään kohtia kevyesti ja puhdistamaan ne varovasti mikrokuituliinalla. Näin nahka voi imeä rasvan paremmin. Tämän jälkeen voidaan levittää nahalle sopiva hoitotuote.

Tuotteessani on reikiä/naarmuja, miksi?

Gusti Leder nature -tuotteissa käytetty nahka on peräisin vapaana pidetyistä eläimistä. Tämä pitomuoto voi johtaa siihen, että eläimet saavat satunnaisesti naarmuja ihoonsa, jotka ovat aiheutuneet pensaista tms. Parkitsemisessa voi tapahtua, että näihin kohtiin syntyy pieniä reikiä tai epätasaisuuksia. Huomaamattomia, pieniä reikiä nahassa pidämme luonnollisina ja hyväksyttävinä virheinä. Meillä ei ole vaikutusvaltaa tuotteiden valintaan, jotka valitaan lähetettäväksi, sillä teemme yhteistyötä ulkoisten kuljetuspalveluiden kanssa. Siksi emme suosittele palauttamista tämän puutteen vuoksi.

Etsitkö vielä vastausta?

Jos et löydä etsimääsi vastausta usein kysytyistä kysymyksistämme, lähetä meille sähköpostia täyttämällä alla oleva lomake.